hej

jag har faktiskt haft en mycket bra dag.
började med att jag faktiskt vaknar av ett sms på morgonen (!) som är från helena och hon meddelar att vi inte har någon idrott! hurra, sovmorgon! så jag gick upp halv tio och kände mig utvilad =).
Tre lektioner gick rätt snabbt sen och så var jag hemma, sen kom marcus och nu har jag spelat tennis.
det är mysigt när marcus kommer tycker jag. för han gör mig så glad. och sen när jag skulle åka hem från tennisen med bussen så åker jag förbi min nya favoritaffär och nu har de 50 - 70 %! happy me, nu måste jag ringa mamma och berätta det!
först detta dock...stulen lista från suset.

Vinter

· Vad är det bästa med vintern?
Att det är så himla mysigt med alla levande ljus och så under jultiderna så är alla så mysiga tycker jag.
Sen är det kul att fira nyår och bara slappa haha!
· Vad är det sämsta med vintern?
Ja det sämsta med den svenska "vintern" är detra hemska väder. usch jag hatar det.
· Bästa vintersemestern - solsemester eller skidsemester?
Solsemester, men jag gillar jättemycket att åka skidor när det är fint väder! Sol och lagom kallt, det är mysigt. Fast ja, solsemester överväger ändå.
· Sysslar du med någon vintersport?
Skidor :D
· Vad är ditt favorit vinterplagg?
Hmm.. undra om jag ens har något haha. Min kappa kanske. Och mössar och halsduk och sånt.. äh jag vet inte.

hejdå! nu måste jag ringa mamma

Kommentarer
Postat av: susanna

hahha soojligt hade du tagit den :) anmäl dig här: http://tjejsnack.missbeccis.se/ så får du frågor på mejlen att svara på varje vecka..höhö faktiskt ganska kul. ööh nörd förresten, du skulle ju ringa efter att du hade tvättat!!!!!!!!! Nu hann jag inte skryta om mitt frizza ordentligt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback