hoho

igår trodde inte jag min blogg publicerades, töntigt isåfall. men den gjorde tydligen det haha.
så några har lite kul att läsa när jag åker bort :D. Bussen går om 2 timmar och jag längtar inte till bussresan precis jaja det blir väl kul kanske har iaf 2 bra böcker med mig att läsa (:
det va nått ja skulle blogga om som jag inte minns men skitsamma.
hoppas verkligen det blir kul nu, jag har inga förväntningar och då kan det ju inte gå dåligt, hoppas jag.
jag saknade marcus inatt.

äh det finns inte så mycket att säga mer än att det inte blir mycket telefonpratande men mycket skidor förhoppningsvis :).

snart är det alla hjärtans dag, det tycker jag är gulligt..

nej nu skriver jag bara massor.. ska nog äta frukost nu..

jag älskar dig marcus
för att du gör mig till den lyckligaste på jorden och för att du är så snäll och så underbar..

jaja nu blir detta ett fjantigt tårdrypande avsked haha skitsamma.. anne & sus+ joanna!!!  ni vet att ja älskar er för ni är bäst och ingen får mig att skratta som er.. haha

pussssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad jag älskar dig Louise Hilldås Emanuelsson!! /Joanna

2007-01-29 @ 08:39:49
Postat av: Marcus

Ja men jag älskar dig mer så!!! Kom hem nu gumman!!!

2007-01-29 @ 13:18:08
Postat av: Louise

hahaha jag älskar dig med joanna, (och marcus) nu är ja hemma och ja väntar på dej segis !

Postat av: Anonym

Hej raro! haha va sött att du svarade=) Fan attdu inte kommer till gbg nu=(, ring migikväll snuttan (L)

2007-02-06 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback