jag kan inte sova

...så istället bloggar jag, mycket bättre louise!

sånna här kvällar är det riktigt synd att jag inte
-har ett stort och härligt badkar som jag skulle kunna hälla massa bubbelgrejs i
-har en mysig hund
-har marcus bredvid mig, fast det har jag haft typ hela helgen så jag klagar inte.

min helg har varit trevlig, med mycket marcus :)

jaja har hittat ett så himla fint armband som jag vill ha från
www.kyssjohanna.se (kolla bilden!!!)

och så här vill jag bo när jag blir stor. ljust och fint, och den schäfongen, eller hur det nu stavas.
ni vet vad jag menar. åh vad det är fint.


jag borde visserligen sova nu, och det ska jag när som! brjar dagen med idrott, egentligen är det inte så hemskt när man väl är där. utan rätt skoj. jimmy är inte så fel så det kanske är det. haha.
det är till och med rätt skönt att träna på morgonen! förresten ska jag börja träna på allvar snart! snart iaf.
och sen tennis på kvällen. det ska bli skoj.

måste lägga in en bild på helene för hon är världens bästa och vi har inte träffats på hur länge som helst bara för vi bor typ 80 min ifrån varandra.

 jag lovar er! man träffar aldrig någon som är helene lik.
 haha jag undrar när den bilden togs. ja det var mycket längesen.. eller ja. det var nog sommaren 2005.

puss och godnatt. nu måste jag sova
marcus - jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag LoLLAR IHjäl mig ahahahhahahahhahahhahahahahha hur sag vi aaaaaaaaaaaaaat?

2007-02-06 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback