joanna och louise så mycket det kan bli

Haha ja, hon och jag har nog ett särskilt hat mot de som rakar av sig ögonbrynen. (med kamouflage byxor i färger allt från rosa till svart). Jag tyckte bara det var så skoj att det händer på allvar så jag kopierade detta hahahaha.... hoppas du läser detta joanna!

Rakade ögonbryn


Fråga


Hej!

Vet ni möjligtvis hur lång tid det tar för ett par ögonbryn som rakats av att växa ut?


Svar


Hej

Det kan ta ca tre månader innan dom ser ut som dom gjord innan du rakade, men du bör få lite stubb inom en vecka. Om två veckor kommer det se ok ut.


Hoppas det inte var svensexa


Hälsningar Mirre


Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahahahahahhahahahahahahhahahahahhaha!!! lollo jag har en blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback