new hair

nu gillar jag mer och mer att gå till friöseren faktiskt. är alltid rädd att de ska klippa för mycket men nu känns det bara skönt (:
det blev klippning (2-3 cm ungefär) och slingning, något ljusa slingor+bruna! och jag gillar det.
lagt upp några bilder men de är tyvärr inte så bra som jag önskat. för det är något ljusare i verkligenheten jaja, kommentera eller nått :).



jag förstår inte hur humöret kan gå från hyperglad och pigg till ja, en helt annan nivå på 24 h. Igår var jag sjövild, som mamma brukar säga, och gick runt och sjöng för mig själv och dansade nästan med dammsugaren. Jaja, det är nog mat jag behöver.. det brukar hjälpa haha och lite marcus. Han är god.
Hoppas du kommer snart för jag längtar efter dig.

jajajanu ska ja fortsätta med mitt såå underhållande pluggande, prov i engelska imorgon. yey hurray.
puss.
ja är så barnslig men jag orkar inte bry mig. jag e jag hoho. så är det.
en skitdålig sak e att helene knäppis vällfors har lov vecka nio och inte ÅTTA! ååååh jaja då ska ja till götet änna då va. njia.
hejdå.


Kommentarer
Postat av: susanna

FY FAAAAAAAN VAD SNYGGT LOUISE!!! ååh jag blir alltid så avundsjuk på ditt hår. nu ska jag också lägga upp kort på min frizzzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback