söndag

jag vet inte vad jag ska skriva om.
jag är en av de värsta människorna som finns. det var så jag kände mig igår iaf. tre smällar på en kväll.
hursomhelst, jag hade skoj. men susanna och anne kallar det tråkhelg. jag vet inte vad det är med mig.
jag gillade åtminstonde mina kläder. tur att nått va bra.


snart är det val thorens. ska faktiskt bli skoj. dock inte lika skoj att vara utan marcus i 9 dagar.
och alla andra såklart, förutom ni som ska med.
och inget telefonprat. jaja, jag ska ha musik i backen och låtsas jag är cool. (anne vet vad jag pratar om)
kan inte marcus komma så ja får duscha snart. och plugga, sen ska vi äta pizza. det blir min frukost. nu värker min mage.

ciao

Kommentarer
Postat av: susanna

ahhhhhh louise jag blev fruktansvärd på dom bilderna

Postat av: susanna igen

ehhh förresten just det ja det var inte alls tråkigt..ehum.. nää men louise vi hade fan kul i fredags bara för att det var vi 3 och igår hade vi också jätteroligt, förutom att lill-anne åkte hem :(

2007-01-21 @ 16:26:00
URL: http://www.suzz.webblogg.se
Postat av: Anonym

Alltså jag säger bara en sak, det är fan psykopaternas år

2007-01-21 @ 19:21:44
Postat av: Louise

ja vet- ja ville inte heller det, åååh det är det ja känner mig asdum över.. jaja.. haha sluta ska ja lägga ltill några andra?

2007-01-22 @ 11:44:38
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: joanna

Du får ju inte glömma att du ska vraa med mig i sommar också raroooo...!!!!!!!!!! uhuhuhuhuhuhuh (L) tungan Joanna(L)louiekoimoi

2007-01-25 @ 10:39:35
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2007-01-25 @ 18:36:23
URL: http://lillasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback