uppdatering

· Bästa minnet från 2006?
Hela sommaren 2006 var nog en av den bästa tiden i mitt liv, sen den dagen jag träffade Marcus såklart, och det blev vi. Och resan till Gran Canaria med mamma!
· Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Flyttade från Göteborg till Malmö.
· Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Få ett sommarjobb, träna mycket mer.
· Vad förväntar du dig av år 2007?
Ha världens bästa år tillsammans med mina vänner och min underbara Marcus och att det blir fler lyckade resor. Jag ska bli brun och thinny.
· Vad har du för sommarplaner?
Fira midsommar till att börja med, soooova, resa, festa, bada massor och göra nått speciellt med Anne och Susanna och även något roligt med Marcus... Jag ska verkligen ta vara på sommaren, åh vad jag längtar.


51277-7951277-63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback