WOW, mamma mia

ja först och främst fick jag sån flashback.
eller åh, det började bara lukta som det kan på sommaren.
jag tänker på när jag och joanna alltid gick promenader i våra hemtrakter i göteborg och inte under vintertid när vi frös fingrarna av oss utan under sommaren. vi gick genom allén i samma tråkigt långsamma takt så att det tog ungefär en timma att lkomma till avenyn istället fr 10 min haha, okej inte riktigt. men nästan. de lukterna. det va det. jag såg massa gamla bilder eoch så åh. fan vad jag saknar det ibland. sommaren då. och joanna. sitta på joannas balkong och inte gör något alls. eller springa runt ut på joannas balkong som tåga utklädd haha. jag önskar vi hade några sevärda bildbevis.
fy fan vad jag älskar dig joanna eriksson. hoppas du läser detta nu.
ett riktigt plus är att vi ska till konfirmation reunion i februari :D kents basker och pipa, hela underbara helena, tores otroligt tråkiga skämt. mums! åååååååååååååh vad jag längtar.
när blev jag så här känslig?
jaja.

på tal om sommar ska jag börja träna på allvar nu. jag ska bli nice i sommar. en gång för alla.
och på tal om träning haha så har jag ont i EXAKT varje del av kroppen nu :). det värsta var att gå upp imorse hahaha.. jaja marcus ikväll så det blir min tröst. gu va ja längtar.

och snart kommer anne och susanna! jag kan inte bärga mig!

och till det slutliga, förlåt, men jag kunde inte låta bli. det är bara så underbart (och lika förutsägbart haha)

51277-68

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback