En veckas sommarlov

Det ä'r nog såhär jag borde uppdatera bloggen, med en vecka i taget.
Jag har ändå gjort rätt mycket den senaste veckan men minns desto mindre.

Snart ska jag gå ner till Anne på stan hoho. Ikväll får vi se vad jag ska göra men imorgon är det Sus överraskning. HURRA :D:D:D även om hon typ tror vi ska åka till en annan stad. Eller go-kart. Eller typ en expedition.
Sus: Har NÅGON på hela jorden gjort detta innan?
Vi: - Aa, kanske.
Sus: - Åh har ni inte lite mer fantasi?"

haha.

Och nu är det bara 16 dagar till jag och min älskling åker till Grekland. Åh jag längtar så himla mycket haha och har blivit lite pirrig. Det ska bli så himla mysigt. Vi åker på våran 7 månaders dag den 1 Juli :D Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback