LISTA

1. Namn jag lyssnar till: Louise och Lollo
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är kreativ och snäll
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: ibland tycker jag att jag är lite för lat, önskar att jag sprudlade av energi hela tiden men det går förstås inte...
4. Detta är jag rädd för: tjuvar typ
5. Tre saker jag vill varje dag: träffa vänner, vara med marcus och sova
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: köra bil (än iaf, ska ta körkort när jag kan :D)
7. Detta tycker jag om att göra: Spela tennis, dansa balett, passa alexander, vara med marcus och vänner, vara med mamma, shoppa, tjäna pengar, dansa, klä upp mig och sminka sig, resa... åh det finns så mycket :D
8. Detta vill jag göra just nu: Ta studenten, springa ut och skrika! Men det är såå härligt att ha det framför sig :D gu va jag ska vara glad då.
9. Bästa känslan: Få bra betyg på ett prov/inlämning, när man är glad och lycklig, är med vänner samt marcus!
10. Värsta känslan: Att förlora någon eller sakna någon och att det går dåligt i skolan
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Klok, snäll, omtänksam, inte snål, trevlig, snygg, äh det är lika bra att säga precis så som marcus är ;) haha
12. Är du kär just nu: jaaaa
13. Jag vill gifta mig: ja det är självklart. Det är väl typ alla tjejers dröm, jag tror varenda tjej (nästan) vet exakt hur de vill ha sitt bröllop.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa, tjäna pengar och skaffa familj (där ingår hund)
15. Min käraste ägodel: Man kan ju inte äga vänner, pojkvän och familj men det är det jag håller mest kärt. Annars kanske min lägenhet...
16. Något jag vill ha i present: Kläder och sånt
17. Detta har jag på mig just nu: Trosor och en topp .
18. Favoritkläder: Beror på tillfället, älskar att klä upp mig och sånt
19. Favoritdjur: Hund (cocker spaniel)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Jättesvårt egentligen hmm.. house och techno kanske... dance samt the killers och sånt hoho
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: The Killers - Read my mind, Tiesto - In my memory, Gigi Dagostini - L'amour Tousjour (den är alltid min favoritlåt och kommer alltid vara...)
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: Svenska, Religion
Tråkigast: Hmm, matte kanske... eller jag tycker inte det är tråkigt egentligen. Äh jag vet inte
23. Stjärntecken: Våg
24. En bok jag gillar: Bergdorf Blondiner av Plum Sykes
25. En film jag gillar: Dagboken, jag sökte och fann mitt hjärta. Världens bästa film typ.
27. Favoritdoft: Kenzo - Amour hihi
28. Detta äter jag gärna: SUSHI! Mums
29. Dricker helst: Cola, mineralvatten eller vin kanske
30. Favoritgodis: hmm... allt:D
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Långt bort, turkost vatten och en vit strand. Men sällskapet gör allt. Då blir en sunkig sjö (läs väl: nästan) lika bra.
32. Färg på mina ögon: bruna
33. Min längd: 176
34. Jag tror på: Gud =)
35. Jag spelar: Inget instrument om det är det som det syftas på, men har spelat piano och fiol :D
36. Person jag beundrar: Mamma! Hon är så himla duktig.
37. Så här bor jag: egen lägenhet, en typ 2,5 liten och mysig =)
38. Antal döda krukväxter i hemmet: typ en, när jag va i gbg glömde nog marcus vattna den men det gör inget för jag fick 2 superfina buketter blommor av honom!
39. Det här tänder mig: haha
40. Det här gör mig avtänd: Äcklig lukt och dålig andedräck och om han är blyg/tråkig fyyyyyy
41. Favoritfärg: vitt, rosa, marinblått
42. Favoritcitat:
43. En hemlighet jag vet: Det kan man ju inte tala om
44. Bästa present jag fått: vet faktiskt inte, roxette kanske :D (min kanin)
45. Senast köpta skiva: vet inte
46. Udda förmåga/egenskap: jag är bäst
47. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En cocker spaniel :D

tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig lista:D

2007-06-01 @ 14:30:55
Postat av: Joanna

kan inte du liksom bara ringa mig snart eller något.. eller så ringer jag dig snarft eller typ nu eller något.

2007-06-02 @ 16:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback