lista

FÖRSTA

Riktiga jobb:
Har nog inte haft något. Jobbar bara som barnvakt då och då nu förtiden. Men jag går ju bara i skolan så.
CD-skiva:
AQUA
Piercing/tatuering:
Nej. Om hål i höronen räknas som piercing är det det ända och det räcker gott och väl.
Fiende:
Haha ingen aning. Kändes som jag hade i höstas.

SENASTE


Biltur:
I lördags från Malmö till Göteborg
Kyss:
I Lördags morse från marus
Lånebok:
en bok jag skulle ha till ett arbete om monarkin i skolan och gossip
Film sedd:
The Departed, men ajg somnade...mådde inte bra och va så trött. Jag ska se om den!
Dryck förtärd:
Saft
Mat äten:
Sushi, snart ska vi äta äckel mat usch massa fisk.
Telefonsamtal:
Anne
Skiva spelad:
Annes bland mix sommar 2007 haha
Irritation:
Ingen :D


JAG


Vill ha:
Hund,  kläder,  marcus just nu!
Borde:
Skaffa pengar
Önskar:
att jag fick en hund och massa pengar
Hatar:
inget :D
Är rädd för:
att inte lyckas i livet och sluta riktigt sorgligt men det ska jag inte göra
Hör:
Mammas prat och lagande av mat
Undrar:
hur mitt liv ser ut om 10 år
Ångrar:
inget.
Älskar:
Mig själv , marcus, mina vänner och mamma
Sjunger:
i kör haha, nej i badkaret och när jag är full kanske
Gråter:
när jag är ledsen
Har en dagbok:
Nej. Bloggen?
Gillar att laga mat:
Ja när jag är sugen på det
Har en hemlighet jag inte delat med någon:
hmm kanske


FÖREDRAR. . .

Gos eller hångel:
hmm gos och kyss
Te eller kaffe:
Båda
Mörkt eller ljust öl:
Ingen aning. Heineken
Rött eller vitt vin:
Vitt vbin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback