lite tidigt men...

Ändå glad midsommar.
Jag gillar denna högtiden jättemycket faktiskt. Stämningen och allt är så underbar.
Och idag ska jag ta tåget till Ystad där Mamma och Anne väntar. Så ska vi åka till sommarstället och bara slappa idag antar jag... Och antagligen planera för morgondagen hahaha.
Vid såna här tillfällen märker man också att alla åldras. Inga Astrid kakor iår tror jag. Jag hade sett fram emot nötkakan. Men det spelar ingen roll. Bara tråkigt att man märker det så lätt. De står mig väldigt nära och nej usch jag vill inte tänka på det mer. Ska fota mycket imorgon iaf:)

Midsommar 2007 blir ett kärt återseende för mig och Anne och Susanna. Tyvärr är Susanna påväg till Monaco då
:( men hursomhelst ska det ändå bli jätteskoj. Vi har ju varit kompisar innan, men sen var vi inte det under en period och för ett år sedan blev vi det igen. Och nuär vi världens bästa vänner. Eller som annes världens bästa sång: "You are the best friends i've ever known....". Den ska jag spela nu.

Uppdaterar när jag kan.
Adjöken.



Bilerna:
Bild 1 - midsommarkrans, Bild 2 - jag och marcus, (sommarbilder nu) Bild 3 - Anne innan Hovås 2006, Bild 4 - Jag hemma hos Anne, Bild 5 - Rebeccas och Martins bröllop (det enda jag varit på), Bild 6 - Rebecca och Martin, Bild 7 - Anne som har på sig för liten keps hahaha, Bild 8 - Eric (marcus trodde det var min lillebror för längesen haha), Bild 9 - Emma, Bild 10 - Göteborgskalaset 2006 med n nörd bredvid Susanna, Bild 11 - Göteborgskalaset 2006, Bild 12 - Roliga Susanna hahaha, saknar dig!


Kommentarer
Postat av: stina

Hej! Du kan adda mig på [email protected].. om du vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback