Malmö igen

Nu är jag i Malmö igen. Fick träffa min älskling marcus igår. Det var verkligen jättemysigt tycker jag. Det hade gått tio dagar, känns längre än så. Ett kärt återseende med andra ord! Haha...
Ska nog fota shoppingen från GBG en dag snart. När jag har alla kläder här vill säga.

Tråkigt nog är personalen på ZARA i göteborg inte mycket att hurra för. Jag och Anne hittade en superfräck tryck t-shirt på herravdelningen vi skulle prova. Respnsen blev sneda blickar och man fick ingen hjälp förren efter ett tag. Tråkigt sånt.

Fick akut passa alexander idag också även m jag ska passa honom ikväll. Var något med mammans flygning. Hann inte kampanja med muf som planerat. jaja.

Ikväll ska jag bara passa alexander och imorgon åker vi till landet! Härligt. Midsommar på fredag. Då ska jag göra en fin midsommarkrans! =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anne

Åhhh älskling! Idag ses vi :D:D

2007-06-21 @ 08:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback