bedtime

Ska snart sova, mm så skönt! -men jag lär få mycket skönare sömn imorgon när det då dagen efter är fredag och jag vet att den bästa sömnen kommer med det bästa sällskapet hela helgen lång, åh vad underbart. jag längtar så mycket till helgen älskling - det är något jag verkligen ser fram emot!
För i helgen ska vi äta god mat (fredag: kyckling i god sås och pasta, lördag: räkor), vi ska spela badminton, baka kaka, ha picnic och sova middag och mysa. Åh vad jag ser fram emot denna helgen.

Förresten, rolling stones t shirten jag bloggade om, den var nu slut på zoovillage verkade det som, patetiskt... jaja så jag kollade upp på märkets (
amplified) hemsida om man kunde beställa därifrån. och ja, jag hade rätt.
Där hade de dock inte den ursprungliga jag tittat efter, men en ungefär likadan som ser ut såhär:

Den är ju liksom samma fast trycket är något annorlunda men ååh, jag tror detta blir kanon. Har tillochmed fått anne att köpa en hoho. Så vi ska nog beställa de tillsammans. Nästa mål blir nog att hitta ett par snygga svarta byxor. Jag var först inte säker men jo. Jag ska nog ha ett par. Tillsammans med denna tröjan, snygga byxor, mina nya asos skor och en guldig axelremsväska över blir det fint :). Det bästa var att jag slapp betala 600 kr och kan istället betala £34.90 :).

efter en bra dag blir det kudden nu.
sov gott.

Kommentarer
Postat av: caroline

snyggt :)

2007-03-15 @ 09:06:22
Postat av: Kelly

den e så snygg den t-shirten! :-)

Postat av: Cassie

Åh, den där har jag letat överallt efter :D TACK FÖR TIPSET!

2007-03-15 @ 21:15:25
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Melissa

Oooh, tishan är grymt fin! =)

2007-03-16 @ 00:54:40
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Louise

Jo det tycker jag med, borde nog beställa den nu i helgen haha.. eller kanske i veckan!

2007-03-16 @ 12:11:38
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Mari

Har du hittat ett par snygga svarta jeans? För jag har sett ett par helsvarta från Only, ska själv skaffa mig ett par tänkte jag :-P Men sen har även H&M å sånna affärer säkert det :-)

2007-03-22 @ 10:50:41
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback