den där saknaden

När man klockan åtta på morgonen träffas vid Brillman på hörnet, går ner mot avenyn... de gångerna vi köpte (eller fick) en latte och sprang till femman på valand och slängde oss på vagnen i sista sekund. Eller när bröd killen kom med ett bart huvud och långt hår på sidorna ...
vi åkte upp från sanktas och hoppade av på bäckeliden promenerade upp mot vår kära herrgård casa.
eller när vi hade filmkvällar och tjejmiddagar. min och emmas gemensamma födelsedag med världens underbaraste chokladtårta beställd från bageriet tillsammans med våra korta frisyrer hahaha..
det kommer inte tillbaka och det vet jag men det är svårt att förstå det ibland.
klassresor hit och dit, casa hade såklart sina brister som våran klass också men vi hade det så roligt och jag saknar er.

skolavslutningen ska vi inte prata om. jag och emma ska dit iår. puh!

jaja min mamma är bäst och marcus är likadan!
samhälle nu, punkt slut :) puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej gums, är mega trött å halv sover vid datorn, så får bli en snabb kommentar å sen uppdatering imorn :-) Allt här är bra, glädjs åt det fina vädret å längtar efter stranden :-P
Hoppas du har det bra med! Inte sett dig på msn än? :-P Tror jag addat dig :-S

Kram å godnatt! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback