=)

Hade turen idag att hitta klänningen som var slut överallt förutom på storgatan! Mamma och jag ringde idag och var nästan säker på att den inte skulle finnas eftersom vi ringde först vid 17-tiden och i söndags var de typ slut överallt. Men jo, den fanns som tur var! Ska lägga in en bild senare (efter fredag hoho).

Annars har det inte hänt så mycket idag, magont men med lite proviva hoppas jag det lugnar dig inatt! Ska nog köpa vete diet imorgon. Jag älskade det när jag var liten så mamma tyckte jag skulle äta det.

Sen har vi pratat fastighetsmäkleri med en tjej som heter sara. Så jag måste väl nå mitt mål.
Hon trodde faktiskt att intagningen kommer sänkas. jaja vi får se.. Nästa mål är iaf att få en fastighetsmäklarmentor i tvåan!

Undra om min pojkvän har lust att ringa mig snart (:

DH är bra!
Nu ska jag fortsätta med matte.

puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh vill ju se bild på klänningen! :-P
Hoppas du mår bättre i magen :-)
Kul att du ska bli fastighetsmäklare! :-) tanken har slagit mig med, förvisso har tankarna om de flesta jobb slagit mig :-P haha

Postat av: Mari

Om jag förstod dig rätt alltså.. att du ska bli fastighetsmäklare?! :-P

2007-03-22 @ 11:02:16
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback