god morgon

ja det är faktiskt en god morgon, solen lyser och jag ska ha min rutiga klänning på mig idag tror jag.
idag är det tisdag vilket betyder samhällsprov och allt handlar om EU & EMU. Känns som jag kan det rätt bra nu, har suttit med lappar med olika förklaringar jag ska förklara när jag drar en lapp haha. Och det kunde jag så får hoppas att det går bra idag :). Annars känns det som en bra dag, ska bara slappa... när jag kommer hem ska jag städa upp lite här också och sen börja på min akademiska uppsats och inte missa vänner :D.

förresten msåte jag börja kolla på grey´s. chasing cars - snow patrol....

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

imorgon ska jag träffa marcus på stan, det ska bli roligt hoho. då ska vi kolla på present hihi.
jaja... ska lägga upp lite gamla bilder snart sen dusch och skola! Puss


Kommentarer
Postat av: joanna

ja dte måste du, jag sitter på en buss till dig snart nu, kärnan men ändå skav för om tre veckor så HAR jag redan varit hos dig o då är kärnan över. HEJDÅ

2007-03-27 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback