madonna for H&M

förra årets kollektion som var designad tillsammans med Madonna för H&M var inget vidare tyckte jag därför hade jag inga höga förväntingar på denna kollektion som släppts idag. Men efter lita kikande fanns det snygga klänningar, kanske inget jag skulle köpa de är lite festliga och eftersom inget sånt festligt tillfälle dyker upp än så är det lite fel. Dock fanns det en snygg paljettklänning som inte var så lång men med ett par snygga tights under kanske... 1498 kr ville de ha. Hade jag jobbat på kontor hade det varit mycket som passat faktiskt :).

lite roligt att titta på faktiskt ändå.

51277-66

ikväll kommer han hoho!
puss


Kommentarer
Postat av: Mari

Åh va söta ni är! :-D
Jag kände inte direkt att ja hitta nåt på H&M som lockade av Madonnas.. Möjligen skinnjackan å sidenblusen.. Men samtidigt så pengarna, nae, ekonomin tillåter inte det nu :-P

Jag bor i Kristianstad, flyttade hit nyligen från Karlshamn :-) men har inga vänner kvar där heller tyvärr.. Det är ju skönt att du har några vänner som kommer å hälsar på ibland, men själva närheten i vänskapen saknar man ju ändå.. :-/
Ha en bra dag själv! Kram

Postat av: Marcus

Ja och sen har du ju mig :$.. Älskar dig för alltid Lousie

2007-03-22 @ 13:40:29
Postat av: Marcus

Älskar dig mest i hela världen Louise.. Du är mitt allt!

2007-03-22 @ 14:31:26
URL: http://malmomuf.se
Postat av: Junitjej

Vad fina ni är!!
~Ha en 3vlig helg!~

2007-03-23 @ 20:20:08
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Louise

Junitjej: Tack så mycket =) du också!

2007-03-23 @ 20:51:03
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback