nu är det vår!

När man vaknar på morgonen, skiner liksom solen in genom persiennen och gud vad det är underbart! Det känns precis som sommar på landet! Tyvärr har vi inte kommit så långt än men jag klagar inte, detta vädret är jättemysigt.
Nu har mina skor kommit från asos så ska till posten när jag är friskare för att hämta dom!

Helgen var kanonbra med göteborgsällskap, Johanna, Anna & Emma! Bilder kommer senare...
Det blev en hel del springande på ströget och mycket god mat och skratt! Kanonskoj!

I söndags träffade jag marcus och så åt vi lite mat och så.
Idag är det tisdag vilket betyder 3 dagar tills vi träffas igen. hmm, det är ett tag kvar. jaja.

min mage gör ont :(

ska snart börja på min akademiska uppsats som ska handla om: "Sverige som monarki - för och nackdelar".

Först frukost och en promenad med mamma!

Nu vet jag förresten massa fina sommarkläder jag vill ha men först en bild på alltid lika sjukt fräsha rachel bilson. (på bilden kanske något trött men ändå så bra)  
mmm... (hennes ben är inte fel, som alltid... suck)

men först detta, titta bara här. Jag vill jag vill jag vill gud va söta, eller denna. En vacker dag ska du bli min :).
hahahaha gu så söta. jag kan aldrig sluta titta på dom.

jaja, får drömma vidare!
marcus (L)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback