skoltrötthet

Just nu sitter jag i skolan och är mycket sugnare på att sticka till stan med några vänner eller typ gå hem och sova haha! Men en lektion kvar med hej d e sten och träning inför provet nästa vecka jag måste klara så. Sen ska jag nog bara gå hem om jag inte åker till en second hand affär för att leta sommarens kavaj.

För första gången kände jag faktiskt lite vår känsla igår när jag var på väg hem, det luktade så himla gott hahaha, jag vill bara kunna gå i tröja eller en tunn jacka nu... jaja får vänta lite till.

En mycket bra sak är att jag och marcus ska på resturang ikväll dock och det är inte så länge tills vi ses!

I sommar måste jag ha ett par sådana här shorts i modellen men de måste vara i vitt, (asos). 



och til de VITA shortsen skulle jag ha ett vitt ribbat linne och en blå kavaj (slim fit) med guldknappar.. åh jag vill ha sommar nu.

Men jag måste iaf till stan och leta efter en kavaj en dag och isåfall bara byta ut knapparna eventuellt.

ha en bra dag, för det ska jag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback