sommarkänsla

Jag fick lust att göra ett sommarkollage, och såhär blev det.
Sån här vill jag se ut i sommar!
image107


- Linne, shorts & solhatt från
H&M.
- Kavaj från GANT
- Skor från KEDS
- Väska från longchamp (har valt färgerna själv, gör du också det här)
- Solglasögon från Ted Baker (asos)

Sen så när jag valt färgerna på väskan så bestämde jag mig för att visa vad jag ville ha i väskan och detta är vad min väska skulle få inehålla:


- Solskyddskräm från Lancôme
- Bok: Bergdorf blondiner
- Handduk från Lexington
- Tennisrack
- Bikini från nelly
- Ramlösa skogshallon

Nu väntar jag bara på sommaren, åh vad underbart. Fick precis bilderna från Italien av Emma också!
Ska nog lägga upp några!

Marcus ikväll och hela helgen, mums!
puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback