tack sus (: (susanna)

Nu har jag också en fräckingdesign på min blogg haha, det var susanna som fixade den.
så himla snall alltså! :)
www.suzz.webblogg.se 

Nu ligger jag i sängen och pluggar till provet 14:20 idag, tur att man går in på datorn ibland på morgonen, gjorde det för att kolla min mail och hoppsan, ingen rättskunskap idag (skönt!) så det blir sen dag idag, med två lektioner och min älskade marcus på kvällen. gu så underbart. världens bästa marcus.


Denna tröjan har jag kollat på länge men aldrig köpt, jag tycker de är jättefina faktiskt så jag tror jag ska köpa en, men jag vill ha en ny väska också.. hmm, ja jag gillar den supermycket så jag tror det blir en sån här iaf :) Väska vet jag redan vad jag vill ha för någon.




hahaha jag hade bara lust att göra om denna :D

Marcus! Marcus! Världens bästa Marcus!
Marcus! Marcus! Oj, här kommer Marcus!
Marcus! Marcus! Ingen, faktiskt ingen Marcus
gillar jag så bra som dig.

Marcus! Marcus! Världens bästa Marcus,
vackra, snälla, lagom tjocka Marcus,
genomkloka, underbara Marcus!
Undra på att alla alla gillar dig.

Det händer ju förstås ibland att nån blir arg på dig
och ställer till ett himla liv, när jag förstört nån grej.
Men vad är det att bråka om, det är en värdslig sak!
Och gissa vem som kommer här och har en motor bak?

D?ä Marcus det, hurra, hurra, hurra!
D?ä Marcus det, hurra, hurra, hurra!
D?ä Marcus det, hurra, hurra, hurra för dig!

Marcus! Marcus! Oj, här kommer Marcus!
Maka på er för här kommer Marcus,
ja, här kommer världens bästa Marcus,
nu ska alla hurra hurra högt för mig.

haha, nu ska jag fortsätta plugga :) puss din banan

Kommentarer
Postat av: susanna

hahaha, den bruna färgen e kanske inte som du hoppats på =) men du får välja ut nån fin på webbdesignskolan.com! och en klocka höhö, de e riktigt fräcka grejer jag talar om nu alltså..haha fy fan kom o tänka på supernerden som tydligen var fotograf nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback