tur att han slapp koka vattnet

Snott från tjuvlyssnat.se
(inne på ett café)

En propert klädd kille med backslick ~25 kommer fram till disken för att beställa.
Kille: Hej! Jag tar en morotskaka och en kopp te, tack!
Tjejen i kassan: Javisst! Te får du ta själv där borta.
Hon pekar lite längre bort på disken där det finns te-sorter och varmt vatten och börjar sen ta fram en bit morotskaka till killen.
Killen: Ehm, kan inte du göra mitt te?
Tjejen (ser lite förvånad ut): Nej, det är självbetjäning på teet, så du får välja vilken sort du vill ha, och själv ta det där borta?
Killen: Men? snälla! Kan inte du fixa mitt te?
Tjejen (ser ännu mer förvånad ut): Varför?
Killen (sänker rösten till en väl hörbar viskning): Jag vet inte hur man gör?

Tur att det finns sådana som marcus då som kan diska, laga mat och bädda säng hihi, han är bäst.
Det är faktiskt en himla tur att jag har honom! :) Jag älskar dig, always up and forever.


Kommentarer
Postat av: Mari

Haha så klockrent.. verkligen killar upp i dagen! ;-) Men som tur är så är min Viktor väldigt självständig :-P hihi

För å besvara vad du skrev i min blogg..
Jag blev väldigt glad av din kommentar. Eller, självklart inte glad för att du hamnat i samma sits som jag, men ändå lättad av å veta att det finns fler. Har bara fått höra fler å fler som har det så nu, å det är såklart en lättnad, men ändå tråkigt att så många har svårt med vänner..
Jag bor i Kristianstad å det är ju faktiskt inte långt från Malmö ;-)
Men nej, det är inte lätt detta, å det svider varje gång jag läser eller hör om någon som vart ute med alla sina vänner å haft jätteroligt.. Man känner sig så utanför allt, å det är man ju också! Mem du har rätt, det är tur man har pojkvännen iaf. Även om det inte alltid räcker, så är det bättre än ingenting :-) Kramar!

Postat av: Terese

Haha, 25 år och kan inte göra te? Stackarn...

2007-03-24 @ 12:06:48
URL: http://teresestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback