update 20:32

Mitt bloggande har varit lite glest de senaste dagarna men men.. Dags för uppdatering.
Efter att ha tittat på de italien bilderna jag lade upp för några dagar sedan fick man verkligen sommarkänslor tillbaka. Jag behöver dig sommar. Hur som helst, det är ett tag kvar!

Helgen bestod av marcus, badminton och lilla torg.
Vi hade faktiskt en väldigt trevlig helg tycker jag, i lördags hann vi med en hel del faktiskt :D
Vi spelade badminton, bakade, byggde en koja som vi åt kakan i hahaha, sen åt vi räkor... mums.
Jag hatar att det så snabbt blir söndag i en helg, det är verkligen så deprimerande.

Men men ny vecka och redan onsdag kväll, det tycker jag känns bra! Fast även om min onsdag varit sådär med bara sovandes och huvudvärk! jaja

helene har tydligen gjort slut med magnus nu. lite tråkigt. jag minns fortfarande den där kvällen när hon träffade honom som igår, fast det var två år sedan. då gick jag bara i åttan. oj. det var jag, jasmine och helene som skulle till det "fräcka" stället pharmacy har jag för mig hahaha.

Nu ska jag nog ta fram samhällen, längtar redan till marcus ringer, mums...
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback