internetshopping

Jag brukar ofta handla på internet och är alltid nöjd. Det brukar inte vara några problem med det alls! Däremot undrar ja hur det är med tillexempel sådana sidor som blocket och tradera. Har aldrig handlar på någon av de sidorna... Jag sökte tex idag på ipod och då kommer det upp flera exempel där bilderna inte är tagna själva, det står bland annat INGET KVITTO. Detta känns lite skumt ibland kan jag tycka.
Har hört att det finns de som själ cyklar och sedan säljer de på internet (typ blocket).
Jag vet dock att man kan hitta fina saker där men om man söker på olika märkesvaror på tradera så händer samma sak där, det är ingen bild någon tagit själv utan är kopierat från hemsida och liknande.

Någon som känner till nått om detta? :) Eller kanske råkar ut för? :/

Ikväll blir det att vara med Nicole och muf-fest tror jag...
det blir nog trevligt...
nu ska jag platta håret.
Ha en trevlig kväll var ni nu s ak hitta på =)

Kommentarer
Postat av: Josse

MUF-fest gick jag på i ettan ;) hehe. skoja. nä men jag ska bowla ikväll faktiskt! det är riktigt kul :)

Postat av: Anonym

mm...skumt! brukar inte köpa över internet!

2007-05-07 @ 18:46:15
URL: http://fmhem.blogg.se
Postat av: Anonym

mm...skumt! brukar inte köpa över internet!

2007-05-07 @ 18:46:52
URL: http://fmhem.blogg.se
Postat av: Louise

Josse: Haha ja det låter roligt! =)

Anonym: OKej...

2007-05-08 @ 13:15:58
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback