lista

har bara lust med detta nu haha! kanske lägger in nått annat senare :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick träffa Malin och vara med Marcus
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Pratade med mamma
Det sista du sa högt?
Jag älskar dig
Vad har du druckit idag?
Vatten och juice
Vad var det senaste du åt?
Ben & Jerrys glass, börjar bli jättehungrig haha
Vad var det senaste du köpte?
En timmes badminton? haha
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Trä, brun
Vad är det för väder hos dig just nu?
rätt varmt ute men med lite moln och så
Godaste glass-smaken?
hallonsorbet!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja till viss del
Sover du tungt?
Haha ibland
Drömmer du mycket?
Japp! ch jag brukar minnas allting
Mardrömmar?
Nej inte så ofta, nu kommer jag säkert drömma en mardröm inatt bara för det haha
Vilket ämne är roligast i skolan?
Svenska och religion
Trivs du med ditt jobb?
Haha om jag hade haft ett hade jag vart glad men ett är på gång :)
Favoritklädsel?
hmm, jeans och någon cool topp med snygga skor eller någon klänning jag trivs bra i samt skorta
Favoritlåt just nu?
ååh många... kanske saab låten
Vad ser du om du tittar åt höger?
en dörr och en liten hall med brandutgång
Vad gör dig glad just nu?
Jag blir glad av tanken att jag kanske har fått ett jobb! Och att Marcus är så himla snäll och underbar.
Vad ska du göra härnäst?
Fortsätta plugga och äta
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Trött...
Favoritgodis:
Allt, men inte lakrits så mycket
Kläder just nu:
Mysbyxor och en vit topp
Musik just nu:
Radio city på nedanvåningen
Sommarplaner:
Bada och sola, vara på västkusten och på landet och ska troligen till Grekland med Marcus.
Hur många kuddar sover du med:
fyra om jag är själv
Spelar du nåt instrument:
Nej men jag har spelat piano och fiol =) haha
Morgon- eller nattmänniska:
Ibland morgonmänniska och ibland nattmänniska, helt olika. På senaste tiden har jag typ blivit morgonmänniska.
Vilka är viktigast för dig:
Min mamma, mina närmaste vänner och min älskling Marcus
Bio eller promenad:
Båda
Är du kittlig:
Haha aa
Snarkar du:
Hahaha aaaa ibland
Stjärntecken:
Våg
Äckligaste insekten:
Fy det vill jag inte tänka på
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna bli osynlig närsomhelst och flyga!
Vad vill du jobba som?
FASTIGHETSMÄKLARE... åååh min stora dröm typ haha
Stökigt eller välstädat?
Välstädat även om jag inte har tid att städa när jag verkligen behöver ibland tyvärr
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej tror inte det haha
Gillar du att sjunga?
Haha mm men jag kan inte
Anser du att du är stark? 
Nej
Vad gör du om du får hicka?
Väntar till att det går över eller håller andan och sväljer
Vad längtar du mest efter just nu?
Att få vara med mamma när hon kommer och allt annat som ligger inom de närmsta planerna, sommarlov, marcus och vänner!

Nu utmanar jag er att göra denna listan också =)

Kommentarer
Postat av: Mini

Jaså, vad trevligt! ;)


/ M i n i :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback