lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Hon är glad och nöjd men enormt trött.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
tidningar

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Talang 2007

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
13:45 (egentligen 14:05)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mamma prata i telefon

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Nyligen, åt sushi med mamma

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar och greklandsresor

8. Vad har du på dig?
Rosa mysdressen

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ja men jag minns inte, det var något läskigt

10. När skrattade du senast?
Imorso tror jag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och gamla foton på mig

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nja, en konstig familj på tåget, eller de va två mammor med deras sönder, tycker de var lite taskiga. jag ska iaf va snäll mot mitt barn och krama det hela tiden.

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Hmm, Hata Göteborg kanske

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

kläder, lägenhet eller hur och självklart en hund (cocker spaniel)
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och
skuldkänslor, vad skulle det vara?
Införa bra dagar hela tiden :D

18. Tycker du om att dansa?
Japp =)

19. George Bush?
Han ja

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Ester såklart och Melker kanske haha nej men Eric tycker jag är fint!

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Mm

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Äntligen Louise, Äntligen. hahaha nej ingen aning


Kommentarer
Postat av: JOanna

Herregdu du är ju hemma nu!?? ÄLSSKLING!

2007-05-26 @ 18:16:22
Postat av: susanna

uppdatera bloggen for hilvade

2007-05-27 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback