om gud var god mot mig

fast det är han alltid, idag har jag haft en riktigt sjukt bra dag. synd att missa vr mingel i götet men jag hade ju det här i lund för typ 3 veckor sen eller när det nu va! hade varit kul att träffas i både min o ebbas hemstad annars hihi.
blev lite shopping igår, ett par skor från älskade H&M som är ett par helt vanliga enkla joggingskor, LÄS:
Keds. Fast i rosa. Oj vad jag är rosa, och mer rosa blir det.

Imorse innan skolan klickade jag på sådär 15 sekunder hem ett rosa velour set också från H&M haha, inget juicy couture för min del, kanske om 5 år. Inte nu. Säger plånboken iaf.
Tro mig, jag ska INTE använda rosa veloursetet tillsammans med mina rosa skor men jag ville inte ha att brunt set i sommar, och inte ett gult för att se ut som en SÅN HÄR. haha.



Så ser den mysiga jackan ut och byxorna är som vanliga mysbyxor. får ta egna bilder vecka 21 när de anländer hos mig!!!

ett sånt här hade inte suttit fel på mig, hade nog hellre velat ha det i guldigt dock. Vad säger ni? Fint va?



som tur va har jag inte undersökt priset. finns iaf på NK.

NU: tvätta mig och krypa ner i sängen
SEN: sova och prata med arniaaahhh haha

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: susanna

hahha louise dendär läskiga hönan eller vad det nu är hade jag på min gamla blogg en gång! hahahha

2007-05-10 @ 22:40:53
Postat av: Emma

jag funderar starkt påatt köpaett rosa eller turkost juicyset.. har letat överallt i malmö men hittar ej =(.. såg att du oxå bodde i malmö, vet du vart de finns ? =)

Postat av: Louise

Susanna: Hahahaha haj du? den e asläskig ja :P

Emma: Jadu, jag vet inte... jag har bara sett de på Nelly :) Så kolla på nelly.se =) Annars kanske de skulle kunna finnas i köpenhamns? Men mest utbud finns nog på internet! Lycka till

2007-05-11 @ 07:38:58
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback