Chai och städning

Igår städade jag hela lägenheten och bäddade rent med nya lakan. Underbart. Jag älskar den känslan! Idag åkte jag in till stan efter skolan, köpte rakgele, shampoo & balsam och hårinpackning bland annat och inte minst espresso house chai pulver! Nu kan jag göra min egna chai latte. Mm så gott! Har redan hunnit dricka två! Hoppas det kurerar min förskylning lite mer haha. Mår verkligen inte på topp med jätteont i halsen och jätteförskyld men ikväll är det klassfest och jag ska försöka vara med så länge jag orkar faktiskt. Men det blir nog tidig hemgång ändå. Sen ska jag hem och sova och ladda upp inför lördag. Äntligen kommer min älskling hem!

Haha jag drömde en jätterolig dröm men som tyvärr inte var sann. Jag drömde att min telefon ringde på morgonen (troligen väckarklockan) och sen så visade det sig vara marcus som sa att han stod på centralen och väntade på mig för ja skulle hämta honom hahaha sen tror jag att jag vaknade för då tänkte jag men gud ja måste hämta marcus han väntar ju. haha men det var ju en dröm (som alltid när man kommer på något JÄTTEskojpå morgonen) finns nog inget roligt på morgonen förutom NRJ in the morning och snozning.

Idag efter skolan ska jag försöka ta mig in till stan, ska kolla på en skjorta jag sett som mamma kanske ska få i julklapp och ska gå till en affär de sålde pälsar såg jag hihi.

Snart är det nyår! wiho...

image268

(mums)

 Nu ska jag hitta på något annat. Förresten! Glöm inte att kolla in Gabrielles blogg:
www.gabrielles.webblogg.se!!!

puss

Kommentarer
Postat av: joanna

yessss =)gott gott !! ringer snart, skolan yippie

2007-11-23 @ 14:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback