humörsvängningar

Åh idag har mitt humör inte varit skoj. Jag har varit lite små irriterad hela dagen tror jag, även om jag inte brukar det. Men idag ha det varit så. Folk saker säger och tycker tar extra hårt och jag har lust att ta med mig joanna i handen och gå och skrika lite. Jag längtar!

Då är det tur jag har marcus, när jag tänker på honom blir jag lugn och varm. Min älskling.

Idag vill jag allt ska bli som jag vill. Så nu bestämmer jag att kvällen ska bli på det sättet. Orkar inte v ara irriterad nu haha.

Jag kollade utsiktsbilder nyss. Det är jätteskoj. Och jobbigt. Längtar efter gatan då. Min hemma gata i göteborg.

Jaja :) Snart stockholm älskling. Längtar så.

Nu ännu mer geografi...



Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Stockholm är vackert!

Postat av: The Diva

Ja, visst är de! :D Tack så mycket!

/THE DIVA

2007-11-28 @ 00:41:02
URL: http://WWW.THEDIVA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback