Lauren Bush

Lauren Bush har verkligen en snygg stil. Klasskisk och söt. Vacker är hon också. Eller hur? På denna bilden ser hon sådär solbränd och fräsh ut. Då får jag lust att gå till frisören och göra något med håret som en slingning! Det ska jag göra innan jul har jag bestämt. :)

image271

Jackan är förövrit ochså väldigt söt. Den skulle jag vilja ha i helgen med ett snyggt linne under, ett par riktigt snygga jeans och ett par heels till! Men istället blir det något liknande förutom den lilla jackan då jag kommer bära en svart kortärmad blus jag hittat på ZARA. 

Nu måste jag återvända till Geografin... suck!

Hoppas ni har en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: lina

Ja det håller jag med om! Kan du inte ta kort på blusen?

2007-11-27 @ 17:16:01
Postat av: Jehona

Haha, nicke nyfiken här ja :) hihi.. Ne, det är bara en kille jag har lite kul med förtillfället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback