Listdax

Nu när marcus lyser med sin frånvaro och istället snicksnackar telefon nere i spanien finns det mycket egen tid över. Kul att den tiden går till att plugga mycket samtidigt som man är sjuk :(. Då är det inte roligt. Men jag har fyllt på kylskåpet med mycket nyttigt innehåll och det känns bra. Har ätit 4 frukter idag och massa sallad. Mums.
Jag har finbesök dessa veckor också. Han heter nalle och har en kropp man kan vrida och vända på. Får ta kort på honom och hans kompisar som är mina.

nu ska jag svara på en lista


Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött och ont i magen vilket gör mig orolig. Haha just nu är inte mitt humör på topp. Saknar marcus något fruktansvärt och det har bara gått 3 dagar sedan. Det är iochförsig länge för oss bara det haha.
Favoritgodis: Åh det som finns så mycket gott. Allt godis från karamellkungen. Ben&Jerrys, ragusa och massa annat.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodkorv kanske... Och inälvsmat. Haha kan inte komma på så mycket. Gillar det mesta.
Kläder just nu: Mysbyxor och Johnny Depp t-shirt
Musik just nu: ingen, tv'n är på =)
Vad sa du senast: jag sa nog "hahaha" när jag pratade med emma på msn
Favorit-hangout: Mysiga platser med goda vänner och härligt väder ch marcus självklart
Fisk eller badkruka: När jag väl är i så fisk =)
Saft eller alkohol: det beror ju på
Hur många kuddar sover du med: 4 när jag är själv, men oftast två när marcus är här
Favoritväder: Sol och lagom varmt.
Spelar du nåt instrument: Nej har spelat piano och fiol
Morgon- eller nattmänniska: Båda
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: Mamma. lätt. Och vänner och min kärlek marcus
Bästa film:  Sound of Music.
Tror på liv på andra planeter: Ja kanske men jag kan inte se det framför mig
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nä, men då var det kanske ingen kärlek, en trevlig romans jag hade mycket kär då =)
Har du några homosexuella vänner:  Inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, självklart
Har du en besatthet? Telefon (när jag inte kan träffa mina vänner), godis och väskor gillar jag mycket

guuuu va ja har tråkigt


Kommentarer
Postat av: joannaaaaaa

haha du är så himla knäpp.. ring mig nästa gång du har tråkigt hoho :) nej nu går jag o ringer idg orkar inte vänta !

2007-11-13 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback