marcus föralltid

Det är mer än ett år sedan jag träffade marcus som blev min pojkän. Vi har snart varit tillsammans i ett år och då ha han ordnat en tripp till stockholm med hotell och allting. Han är underbar. Men under hela vårat år tillsammans har han gjort så fina saker mot mig att jag blir typ tårögd när jag tänker på det. Men det handlar inte om vad han gett mig eller så utan jag tänker på en liten gest och et gör mig så lycklig.
Nu är han i spanien två veckor men jag tycker ändå dessa har gått rätt bra. Den första helgen var värst men det har rullat  på bättre än jag trodde. Tyvärr blev jag jätte förskyld igår och det är ju inte kul alls, men när jag kommer hem från stan och tror att shopping och sushi hjälper. det gör det ju såklat men. då hjälper inget bättre än att en snäll gubbe lämnar fram en stor inslagen blombukett och säger att jag har blombud. Innanför pappret är det en underbar bukett och en nalle. Marcus jag älskar dig. Du är det underbaraste som finns. Jag vill alltid vara din.

Bilder:



Och så handlade jag lite, det blev detta:



Polojumper - H&M
Stickad tub top att ha över - indiska

-------------

image267

Jag älskar dig mitt allt och världens finaste pojkvän


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gud vad ni är söta tillsammans!!!!!

2007-11-21 @ 21:55:07
Postat av: Viktoria

Gud vad ni är söta tillsammans!!!!!

2007-11-21 @ 21:55:18
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaw :) snuttisarna Louie o mackish !!!!!

2007-11-21 @ 22:51:15
Postat av: Gaby

Ni är det sötaste! Hoppas du mår bra hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback