room service hos schulmans

Kollade precis på room service där Alex och Katrin var med. Följde aldrig Alex blogg men har börjat läsa Katrin. Och oj vad mycket skratt man får av det haha. Visste inte att de var gifta och alex var jättesöt i room service tycker jag. Han verkade så charmig mot sin katrin haha. Fick den känslan och rummet blev ju häftigt!

Nu pågor en chatt jag följer haha och detta känns typiskt som de:

MarionHej!
Hur tyckte ni att rummet som Roomservice gjorde blev. Om ni ska va helt ärliga??
/en 11 årig tjej =)
alexHej. Helt ärligt - det blev ju kul och snyggt. Vi brukar supa där inne. Det kommer du att lära dig när du blir lite äldre, lilla 11-åring.


Det var lite kul!

Nu plugg! Vad gör ni ikväll? =)

/L O U I S E

_________________________________________________________________________________________
UPDATE:

SaraTror ni att ni kommer hålla ihop resten av livet?
alexDet vet jag att vi kommer.

SaraTror ni att ni kommer hålla ihop resten av livet?
katrinJag vet det.


Jag var tvungen att klistra in det också. Va sött.

Hej igen!

Kommentarer
Postat av: m

Din profilbild och gamla inlägg har också hamnat där nere! Hur gör man för att få upp det? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback