studiedag

idag är vi lediga, åh vad det känns bra. Verkligen något jag behöver eftersom jag är jätteförskyld och ont i halsen. Får hälla i mig te idag på stan... För till stan ska jag snart, ska bara duscha och äta en god frukost som ska bestå av havregrynsgröt, knäckebröd med skinka och te. Haha igår åt jag upp ett halvt knäckebröd paket och ett skinkpaket, men jag sparade en skiva till frukosten. Ja den smakade mycket bra. Jag funderar på att äta sushi idag. Men INGET är som T&W i göteborg men men, smaken finns ju där ändå ååh va gott...

Jag ska göra en handlingsplan, lite sent på en onsdag men bättre sent en aldrig. 

Skola/jobb-  Mycket på skolfronten som vanligt. Börja jobba med samhälle B inlämnig imorgon (torsdag), och idag plugga svenska samt geografi! Måste måste. Ska inte passa Tom denna veckan. Maila sara om jobb och försöka hitta ett fast jobb. Hur nu det ska gå...

Kärlek/relationer- Marcus är borta och jag saknar honom så jag dör. Men nu är det bara 3 dagar (egntligen) men man kan korta ner det till 1 om man vill, idag räknas ju typ inte eftersom dagen redan börjat och snart är det kväll ändå haha, dygnet har för lite timmar, iaf och på lördag ÅKER han ju och då ses vi på eftermiddagen... det är inte heller så farligt så i princip är det okejdå, 2 dagar torsdag och fredag.. men det är INGENTING med tanke på hur läng jag varit borta från min älskling. Kärleken är underbar.
Jag saknar bara mina älskade göteborgsvänner och mamma, men sånt är livet. Det finns alltid saker att ändra på.

Hälsa- Jag hade tänkt träna idag men det blir det inget av eftersom jag är såpass förskyld! Jag hade verkligen sett fram emot det. Ska ändå till SATS och ta ett nytt blad där man ser vad man kan träna och när! Måste bli frisk...

Övrigt- Prata med skolans syo och ringa marcus föräldrar.

nu måste jag duscha snart! undra om marcus ringer...

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Hjärtat! är du sjuk?.. Då får du krya på dig! Kom til Göteborg snart! Saknar dig! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback