stureplan intar avenyn

Idag när jag tog en paus från pluggandet gick jag in på stureplan.se som vanligt för att läsa katrin schulmans blogg. Hon är såååå bra. Hennes blogg får mig verkligen att skratta haha. Ni måste bara läsa hennes blogg. Gå in på stureplan.se sen under bloggar står det Katrin! Underbar är vad den är.
Iallafall, det jag ville komma till var att när jag går in på hemsidan möts jag av detta:

image269

Visst låter det spännande? Och bilden är ju så underbar. Ljus i Göteborg mitt på avenyn. Nu vill jag strosa där som förr med en godispåse i handen och joanna vid  min sida. Det tog oss typ 2 timmar, våra promenader haha. Ner för vasagatan, en halvtimma i godis affären, ner runt avenyn och hem!

Jag glider alltid från ämnet men nu är det så här att inom kort kommer det öppnas en ny klubb som ska döpas till PUSH, den kommer att ligga i banken Nordeas gamla lokaler och för er göteborgare har ni nog redan sett det stora plakatet på framsidan av huset. Jag har iaf. Avenygruppen tar över driften, även så för klubben NIVÅ.

Såhär säger marknadschef Stephanie af Klercker.

"Stureplansgruppens klart mest spektakulära och påkostade etablissemang hittills. Stockholm inräknat. En mycket intressant planlösning och inredning av Alexander Lervik och Johan Bonnier som slår det mesta. Det är samma personer som stod bakom Hell's Kitchen, White Room, Ambassadeur och V, bland annat. Slutförandet av bygget pågår för fullt."

Gu va roligt! Men jag lära ju kanske bli 20 iaf innan jag står och knackar på dörren. Jag vet inte. Men det låter jättekul tycker jag! Vad tycker ni?

Bild: Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Gaby

Haha då kommer ju svampen korvarna till oss istället :P

Postat av: Louise

Gaby: Hahaha ja visst blir det kanon?

2007-11-26 @ 18:53:20
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Emelie

det såg ju onekligen mysigt ut iaf =)

2007-11-26 @ 19:17:16
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Louise

Emelie: Ja verkligen

2007-11-27 @ 14:22:18
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: charlie&rosie

jag älskar göteborg. kolla våran sida, e den inte för vacker?

2007-11-27 @ 16:38:49
URL: http://charlierosieland.blogspot.com/
Postat av: Anonym

åååh saknar dig Louise, älskar att läsa din blogg.. den berör mig verkligen (inte bara för att du skriver om oss) haha gud lät som vi har ett hemligt förhållande (förlåt marcus) haha. RInger snart

Louise + joanna + Göteborg + snart = sant

coolt va?

2007-11-28 @ 17:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback