världens bästa höstlov

image260

I stockholm spenderades de sista dagarna på lovet tillsammans med världens bästa tjejer!
Vi hade roligt konstant... Åkte upp tidigt på torsdag morgon och väl framme i Stockholm möts vi av Gaby och hennes supersnälla pappa som kör hem oss! Dagen spenderar vi på stan och börjar redan shoppa upp våra pengar. Åh vad mycket fint det finns, fick inte med mig en snygg t shirt från urban outfitters dock men ska lägga resten av pengarna på kofta och lite presenter jag måste handla. Vi fikade också en mysig fika på Espresso House Stureplan, utomhus! Fast där fikade vi nog nästan varje dag haha... Torsdag kväll åt vi på en jättemysig resturang i stan som hade thai och sushi buffé, kan det bli bättre? Sen åkte vi hem och somnade rätt tidigt för att fortsätta våra shoppingäventyr på fredagen.

På fredag kväll var det dags för Tiësto på kvällen, jag hade handlat min outfit som bestod av svart paljettklänning, nya söta skor och snygg ny kuvertväska från Gina hihi. Sjukt rolig kväll trots långt köande haha och blåmärken hahaha. Den natten snöade det, ja det snöade i Stockholm. När jag och söta anna maria gick ut för att ta luft möts vi av kyla och vita hustak haha.. sjukt skoj.

Sen var det taxi på väg hem för mig och gaby då vi valde att stanna lite längre... snurrig taxi chaufför som inte hittar hahaha.

På lördag var det bara jag, anna maria och gaby som gjorde stan.. Joanna var sjuk. Vi försökte att bara ta det lugnt, strosade lite på NK och sådär och laddade upp inför kvällen som blev typ väääärldens roligaste utekväll och som började med laroy på stureplan och slutade med korv på svampen, åhh vad det va gott! Höhö sen råkade marcus följa med men det är en annan historia... Hursomhelst var detta världens bästa höstlov, då är Göteborgsresan inkluderad... och jag längtar redan tills nästa gång vi åker...
Ni är bäst tjejer!

Får berätta mer en annan gång, vänner nu =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Åhh vilken härlig semester i storstaden! :-)
Hade vart kul å se bild på din paljettklänning! :-D Vi har en läcker paljettklänning i butiken, som finns i både svart å silver :-) Riktig nyårsblåsa :-P

Svar från bloggen: *rörd* Vet inte vad jag ska säga, TACK! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback