äntligen 18

Idag är det den 11e oktober vilket betyder att jag är 18 år och två dagar!!!

image258

...till mig själv...

jag har knappt fattat det själv än haha men det beror nog på att jag längtat så mycket och sen bara händer det! Känns ofattbart roligt. Hade en jättebra dag med mamma och marcus! De väckte mig tidigt på tisdag morgon med presenter sång! Joanna var den första att gratulera mig.. 00:01 ringde hon och grattade. Du är för underbar älskling. världens snällaste.... Jag blev så himla glad för mina presenter också.. av mamma fick jag lite småsaker och bland annat körkortspengar m.m. :D jag orkar inte skriva allt ja fick men ja hade bland annat önskat mig ett par champagne skålar av mamma som efva attling designat. Det är två glas i en champagne färgat bok i siden tyg de ligger i och på själva halsen av glaset hänger en ring där nere på vardera glas där det står: amor vincit omnia som betyder kärleken övervinner allt, dessa hade inte mamma överraskat mig med utan marcus! jag blev så himla glatt överraskad... ja det är inte sant.. världens finaste present älskling... jag fick en jättesnygg klänning av honom också! och så en brödrost som vi ska dela på haha :D jaja glasen är så vackra...
se bild här. Den blir bättre om man förstorar bilden.
Efter sjungandet och öppnadet av paket så gick jag till skolan för att ha en lektion, så himla skönt... och sen åkte jag hem och var med marcus. pluggade lite också eftersom jag hade prov i onsdags. sen åkte jag och marcus in till stan och så köpte han världens snyggaste jacka som jag också vill ha, haha. sen satte vi oss på lilla torg och jag drack rosé (ja fyllde ju trots allt 18 :D) sen träffade vi mamma och avslutade dagen med underbar middag på chili hihi... (bilder kommer senare)

Jag och susanna har länge pratat om att bygga naglar för det är så snyggt, så det har jag gjort:D blev suuuuuuuuuuuuuuuuuuper nöjd.. haha fast jag är jätterädd om de så det inte händer en olycka men det sa hon som gjorde de också att man är i början men de håller så får hoppasdet :D här kommer en bild på mina naglar haha främst tillägnat susanna:



hihi nu ska jag göra nått annat

kram på er

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis i förskott då! :-)

Postat av: susanna

HAJJEGOOD va fint det va louise!! :D:D:D:D:D:D:D:D jag vill också haaa..

2007-10-11 @ 20:20:39
URL: http://www.sobre.blogg.se
Postat av: Anonym

ååååh jag älskar dig imorgon ses vi lalalla :D

2007-10-11 @ 21:04:03
Postat av: Sandra

ååh grattis""

2007-10-26 @ 13:45:51
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback