göteborg

image257


Jag blev så sjuk sugen på detta när jag satt och googlade. Strosa på avenyn efter en eftermiddag på jul på liseberg som blivit kväll, rosig om kinderna och iskalla händer. Dit vill jag gå med Marcus till jul! Förra året va vi på jul på tivoli haha och då tog vi bara kort på alla dekorationer hahaha så nu måste vi ju ta kort i mysig julstämning och det kan vi göra på liseberg... njiiaa! Jag blev bara så sugen på detta, men nästa helg då kommer vi hihi! jag är i Göteborg redan klockan 5 på eftermiddagen. Då ska jag bara hem sen ska jag och joanna promenera :D:D:D... ååååh vad ja längtar. joanna du är världens bästa vän det finns ingen så bra som du hihihihihihi... lålå.
så denna helgen ska jag ta det såååå lugnt och det är efterlängtat! imorgon ska jag ha min egen dag, ska åka in till stan först och köpa ansiktsmask och sen hem, laga god middag och sen leka att jag har spa. sen kanske kolla film, läsa bok och sen somna... kommer iof vakna mitt i natten när marcus kommer komma hem haha.. jaja sen på lrdag ska jag och marcus på stan och på kvällen bara ta det lugnt antar jag... på söndag kommer mamma och jag ska plugga! Nästa helg kommer jag till göteborg då klockan 5 och då ska jag och joanna träffas för att sen gå promenad hihi och sen hämta marcus på stationen klockan 8! Vi kanske kan äta sushi på fredag redan! jaa det måste vi mums! och sen på lördag är det först släktkalas, sen min tjejmiddag och utgång och sen på söndag måste jag visa marcus nallen-affären där mina nallar kommer från hahahaha! gu vajag babblar om detta... jaja.. sen är det inte länge kvar och det är höstlov. efter det åker marcus till spanien mend et orkar jag inte ens bry mig om. hihi... snaaaaart så :D

nu måste jag duscha!

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, Göteborg är mysigt!
Synd att du missade DH, men som tur är så går det i repris någon gång på söndag eftermiddag. När vet jag inte, men det kan du säkert hitta på www.kanal5.se. Ha en bra dag!

Postat av: Linn

vad härligt:)

2007-10-04 @ 19:54:48
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Tack=)
Va mycket kul du har framför dig! Göteborg verkar ju så himla mysigt:)

2007-10-05 @ 09:29:05
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

njiaaa :) gud vad jag längtar tills du kommer! Ringer dig sen hjärtat !! ÄLSKAR DIG

2007-10-05 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback