snart snart

image255


Mycket mycket snart är det min födelsedag! Idag är det torsdag, det innebär att det bara är 5 dagar kvar! Det är helt sjukt. Gu vad jag har längtat efter denna dagen! Det ska verkligen blir sååå himla roligt. haha minns när jag och joanna va 15 år eller något och vi hade våra dagar på avenyn och det enda vi ville var att bli 18 och nu är det här!
På tisdag, alltså min födelsedag så har jag bara en lektion och det är såå skönt! Så den dagen ska jag spendera med mamma och min älskling Marcus! På kvällen ska vi gå ut och äta, mer än så vet jag inte...
Sen på fredag åker jag till Göteborg med marcus, jag tror jag tar samma tåg som honom trots allt, får se.. och på lördag är det min tjejmiddag. Först släkt och familjevänners kalas haha sen på kvällen tjejmiddag och sen utgång i Göteborg. Det ska bli såå roligt. På söndag har jag bestämt att ta med mig marcus till T&W för att smaka sveriges godaste sushi haha.

Nu är jag nog på bättringsvägen. Fortfarande hemma trots att det är torsdag men imorgon ska jag gå. Danska prov då också. Igår kväll hade jag 37.9 graders feber och idag 37.4 så imorgon kan jag gå :).
Idag är det kanelbullens dag och jag vill baka ikväll med marcus, hoppas han också vill det. mums...

jaja nu ska jag fortsätta plugga =) hihi
va söta ni är som kommenterar

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback