det lönade sig att rösta!

http://www.aftonbladet.se/malmolund/article837448.ab

Kolla in den länken.
För dit ska jag om drygt två veckor, och marcus i släptåg hahaha.

Idag ska jag passa alexander igen, det blir nog roligt. Han är rolig att passa. När han väl har somnat ska jag plugga och sen hem och mysa med marcus.

Jag älskar att svensson svensson har nya avsnitt haha så himla roligt.

jag måste bara skriva in en dialog jag och joanna hade som jag tror inte någon förstår typ hahaha

L: -Nu ska jag äta, så jävla gott klockan 10 på kvällen
J: -Åh, vilket kött. Vad är det som knastrar.
L: - Finn Crisp.
J: - Aha, men det är hår

hahhahahaahhaahahahaha skratta jättemycket när jag cyklade hem fårn skolan igår. folk måste tro jag va jätteknäpp men jag kunde inte sluta. jag har så roligt med joanna min älskling. fy fan va roligt det ska bli i helgen världens bästa vän



Och denna skönhet blev min i fredags förra veckan! Jag älskar den och ska ha på mig den imorgon (fredag)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg inte denna dialgoen förrens nu.. nu sitter jag här o skrattar. Det värsta är att det egentligen är helt normalt och jag hade inte reagerat om jag inte hade sett den sådär tydligt hahaha min mage e hår allah

2007-10-02 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback