ONSDAG

Idag passade jag tom efter skolan i två timmar. Han är ur gullig. Fast han va lite ledsen när hans mamma skulle gå och jag kan förstå honom haha. Jag var typ likadan. Men sen gick vi ut och promenerade.. och så träffade vi Lina från klassen dessutom. Sen somnade han i vagnen. Den lilla va så trött.
När vi sen kom hem bar jag upp honom och la honom i sängen. Vågade inte ta av honom fleece tröjan ifall att han skulle vakna. Sen sov han bara och jag kollade på The Nanny.

Sen kom jag hem, pluggade lite, läste bloggar och försökte städa utan resultat.

Idag är jag sjukt slö och igår var jag lite ledsen bara men inte mycket. tyvärr resulterade det i mardrömmar inatt igen. Var kommer de ifrån? Inte alls roligt iaf...

Men marcus. För mig finns ingen annan,
och jag lovar att vi ska klara detta.
jag älskar ju dig

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa snabba cash sen ska ja sova...

puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens bästa flcikvän louise.. det kan t.o.m. jag säga.. dessutom är du världens bästa vän och det är det inte många som lcykas med. Älskar dig ! /da universum

2007-09-07 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback