söndag

nu har joanna min älskling åkt och jag är kvar själv...

det har varit en underbart rolig helg som bestod av axwell och lilla torg. axwell va hur bra som helst. haha speciellt min och joannas asroliga dans till, your mind is twisted hahaha. gu va roligt. men nu är jag typ förskyld. ajaaaa får väl tigga om lite te hos marcus om han har! hoppas det :). nu ska jag nog sova lite till.


ska bara lägga in dessa bilderna också från axwell!

image253

image254

JAG ÄLSKAR DIG MIN BÄSDTA KÄRNVÄN FÖRALLTID

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar, snart återförenas vi min älskling! du och jag hihi (L)

2007-10-01 @ 14:53:20
Postat av: Anonym

Ni är så snyggaaaaaaaaaa

2007-10-03 @ 18:23:26
Postat av: AK

Hej en liten fråga bara hur får man till bilderna upptill i bloggen??? Vore jättesnällt om du ville dela med dej...kul blogg förresten:)

Postat av: Anonym

/Viktoria hoho

2007-10-03 @ 18:23:41
Postat av: Anonym

/Viktoria hoho

2007-10-03 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback