16 april

Åhh det är redan den 16 april... Helt sjukt va tiden går haha. Halva april har gått och sen är det maj och sommar.
Jag är så himla trött idag. Åh. Och irriterad på min lärare. Jaja. Igår passade ja alexander och det ska jag göra idag också. Ska kanske träna efter men jag har ont i min hals så vet inte om jag vågar...

Jag har verklien inget vettigt alls att skriva haha. Helgen med emma var jättemysig och bilder kommer, lovar jag.
Förresten, Susse nu kan du få alla videos. Vi filmade sjukt rolia videos en helg för ett tag sedan så det får ja väl också lägga upp....

Sålänge kommer lite bilder från andra helger:

        

De första bilderna är från Linné Kök & Bar hihi, de andra från BjörnsBar på lördagkväll haha. Sista bilden är så söt därifrån, mjau haha. Och sist ut mamma som gillade min skinnjacka, hajjegod. Ja tjoj hon också ville ha en sån.

Nu ska ja gå. Puss

Kommentarer
Postat av: joanna

haha nu dog jag, Gud vad vi ser ut på korten-- skönt gumman skönt hahaha skämta. din mor i skinnjacka.. fett fräscht. coolt

2008-04-18 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback