fredag igen

Äntligen underbara fredag igen. Hade en underbar helg förra helgen. Var på anställningsintervju, träffade Gaby, träffade Emma, fikade med Jasmine och hennes vänner, på kvällen var jag med Anne & Susanna och mumsade sushi och snacks, sen promenad med Joanna och Anna Maria lite hihi och sen sov Joanna hos mig.

Resten av helgen spenderade jag med Marcus. Vi hade en mysdag på lördagen i solskenet vid vattnet. På kvällen bjöd han rara ut mig på middag och sen bio. Vi såg 21. Den va jättebra! En jättemysig lördag alltså. Söndagen vaknade jag tidigt och började städa så slapp vi det på liksom hihi. + att jag ville vara snäll mot mitt hjärta som va s å snäll mot mig på lördagen. Han shoppade lite till sig själv på söndagen också. Supersnygga skor & en snygg t-shirt. Måndagen va han sjuk så då hade vi fler timmar att umgås än vanligt.

Resten av veckan har jag typ passat Alexander. Det har också varit roligt.

Och idag kommer Jasmine :D Det ska bli jätteroligt verkligen, så ikväll är det utgång som gäller. Vädret måste hålla i sig, men det har vi bestämt så det måste det!

Nästa vecka längtar jag såå efter. Då kommer mina älsklingar på onsdag och stannar till söndag, förutom Gaby som ska tävla :(.

Kort vecka då alltså. wiho :D

Puss raringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback