Idag är det en underbar dag

Dagen började oerhört bra. Väcktes klockan 7 av mami. Men det gjorde inget att det va så tidigt för jag vaknade med världens mysigaste marcus bredvid mig. Jag är så kär i dig min älskling spå jag vet inte vad jag ska ta vägen. Du gör mig till världens lyckligaste.

Idag går tåget mot Götet. Underbart. Tur att man har så fina vänner som kommer och möter en på stationen. En stor puss till er.

Den 9 Maj ska jag och älskling åka till Göteborg. Då är det en del andra saker vi ska hitta på som att:
- Besöka slottskogen
- Visa min gamla skola
- Fika hos Farmor

Hihi.

Förlåt men jag hann inte posta outfiten igår. Idag är det fredag... mmm det låter så bra. Ikväll ses vi tjejer.'

Älskar er
/L

Kommentarer
Postat av: Joanna

FY fan vad underbart älskling!

2008-04-04 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback