IDAG

Sötaste lill Alexander somnade i soffan med mig, han gillar att göra det ibland. Då ligger han med huvet vid mina ben och är så söt att man vill äta upp honom. Då är han såhär söt.



Det är ju roligt med bilder så ni får kika lite här. Detta fina hjärtat fick jag av min söta pojkvän i påskas. Så himla söt hihi.  



Detta är inte den vackraste långklänning jag och Gaby hittade på H&M. Det var lite skoj hihi. Även fast det inte verkar så haha. Men vi vill gärna ha varsin långklänning. Denna blir det iaf inte haha...





Detta är några fina skor jag hittade på ZARA! På mig har jag egensydd kjol Jag vill verkligen ha de skorna.
Fina va?





Det var alla bilder för idag. Om en timma väntar Marcus min älskling hemma med kvällsfika. Det kan nog inte bli bättre än så...

_________________________________________________________________________________________

UPDATE: Åh det går ju inte att klicka upp alla bilder. Jaja. Miniatyr får räcka :)
Puss



Kommentarer
Postat av: Missjeni

varsegod :) Kul att det uppskattas :)

Postat av: joanna

gud vad nötnos!!! :) åh

2008-04-09 @ 08:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback