Onsdag

Alltså nu är det redan onsdag. Helt underbart. Det betyder att halva veckan gått och snart är det helg = Göteborg! wiho. Härregud ja, redan torsdag imorgon. Jag som tycker det va måndag nyligen. Men jag klagar inte, snart är sommaren här. Idag har jag endast varit i skolan och om 20 min sätter jag mig på min cykel till träningen. En halvtimmas spinningpass blir det idag.
 
Efter det ska jag vara en snäll flickvän för att träffa min man och ge honom åhléns kortet för han ska handla lite grejer men imorgon ska jag hämta kläder hemma åt honom efter skolan för annars måste han åka hem ikväll och det vill jag ju inte. Mest gör jag det för att han kämpar så med baren de bygger på MUF och då är han hemma jättesent. Istället för att ligga i soffan kan jag ju lika gärna åka och hämta lite kläder åt honom. Haha.

Hoppas alla får en bra onsdag hihi.

puss

Kommentarer
Postat av: susanna

åh vi ska gå ut när du är i göteborg hörde jag :D ska bli så kul!!! o malagasnack idag kl 8!!

Postat av: Anonym

åh jag längtar till helgen, jag är redan inloggad (man är ju fjäck) hahaha älskar dig

2008-04-02 @ 19:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback