roligare inlägg

Roligare dag idag. Torsdag. Imorgon fredag redan, alltså snart helg. Detta är sista skoldagen för mig denna veckan! Men det betyder inte att jag får sova ut. Halv fem ska jag upp imorgon bitti! Då har jag god tid på mig om jag ordnat allt som står på schemat vilket är:

-Tvättat håret
-Packat det nödvändigaste
-Plattat håret

Har jag gjort det kan jag bara ägna mig åt mig själv haha. Nä men klä på mig och äta frukost och kolla så allt är med typ. Jag kanske till och med kan sova längre... Jaja. Klockan 06:08 går tåget från Malmö till Göteborg alltså. Spännande. Håll tummarna.

På kvällen blir det sushi från T&W med Anne och Susanna! Och så ska jag klämma in en fika med Joanna på kvällen. Och lunch på stan med Emma älskling.

Sen åker jag tillbaka lördag morgon, för två mysdagar med min älskling.

Ikväll blir det passning av Alexander.


Puss mina sötnosar


Kommentarer
Postat av: baby loonia

hoppas du får en Trevlig helg !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback