Alla Hjärtans Dag 2008

Igår firade jag och marcus alla  ♥  dag! Det blev verkligen hur lyckat som helst om jag får säga det själv och det tyckte marcus också. Du kommer få det vääldigt svårt alla andra år om det ska slå detta, något i stil med det sa han. Hihi så jag gjorde om min lägenhet till ett kärlekshem med hjärtballonger, ljus, rosor & spridda rosenblad och post-it lappar med fina ord på och bara vår musik! hihi...

Nu ska jag äta lite. Puss.

PS. Förresten nämnde jag blomsterbudet som kom med den vackaste rosenbuketten, ett underbart fint skrivet kort och en tomas sabo berlock till mitt armband?
Vad är du gjord av älskling?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag dör av söthet! Gud va ni är romantiska :D hihi

2008-02-15 @ 19:16:52
Postat av: Hanna

Jag vill typ ha din pojkvän Louise! SJUKT UNDERBART gjort

2008-02-18 @ 15:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback